sâmbătă, 25 octombrie 2014

Keep on keeping on sau articol de revenire

Titlul acestui articol pe care incep sa il scriu fara niciun un strop de inspiratie, e un fragment din versurile ultimului cantec care ma obsedeaza asa de tare in ultima vreme ca l-am facut sonerie de apel ca sa nu il mai fredonez in minte ci sa ma bucur de el de fiecare data cand imi suna telefonul.

E cam greu sa vii cu un articol dupa 2 ani de absenta. Pe scurt, daca cine stie cum si prin ce uimitoare intamplare s-ar mai rataci pe aici vreunul din vechii cititori dar care nu imi sunt si prieteni pe facebook ca sa imi cunoasca parcursul, aflati ca in cei doi ani care au trecut am locuit in Paris pe care l-am adorat, intre timp am crescut si a dat Cel de Sus sa imi termin si eu scolile ca mult or mai tinut, m-am indragostit, m-am dezindragostit, am cunoscut o multime de oameni frumosi, unii m-au dezamagit, cu unii m-am impacat, de altii m-am racit, am parasit Parisul, am regretat, am mai avansat cu franceza si am luat C1 la examenul de limba, vin in tara de doua ori pe an, cand prind vreun weekend in care nu muncesc sau nu zac in pat ca sa recuperez oboseala acumulata in timpul saptamanii fug inapoi la Paris sau mai fac vrerun cityscape, acasa mai am mai putin de cinci prieteni cu care ma vad, dar 500 pe facebook, asta e, lucrurile se schimba, oamenii se schimba, fiecare cu viata lui, cu experientele lui, cu necazurile si bucuriile, ne departam, ne vedem de ale noastre, si cred ca ar trebui sa pun punct la fraza asta care in curand nu o sa mai aiba niciun sens.

Vorbeam acum vreo doua zile cu o prietena despre ceea ce ne facea fericite dar nu am mai putut face de mult din cauza workaholismului. Ea zicea ca ii place sa cante si sa danseze, mie imi placea sa scriu. Bine, prost, cum oi fi scris, ca tot romanul s-a nascut poet, important era ca mie imi dadea o stare de bucurie si sentimentul asta il mai am atunci cand imi cumpar carti si parfumuri, dar nu e destul. Si iata ca ea m-a convins sa ma reapuc de scris. Asa ca scriu acum insiruirea asta de idei, cu speranta ca o sa am inspiratie in saptamanile care urmeaza ca sa concep niste textulete mai interesante. Lucruri am eu multe de povestit, tolba e plina, important e sa le ordonez si sa le organizez putin caci altfel iese o caricatura si m-as simti prost daca v-as pierde timpul. 

Gata, ma pun la un film si va las cu melodia aia de ziceam ca ma obsedeaza si care are versuri destepte tare prin optimismul si increderea in fortele proprii pe care mi se pare mie ca le transmit.

There's no starting over, no new beginnings, time races on
And you've just gotta keep on keeping on
Gotta keep on going, looking straight out on the road
Can't worry 'bout what's behind you or what's coming for you further up the road
I try not to hold on to what is gone, I try to do right what is wrong
I try to keep on keeping on
Yeah I just keep on keeping on"






Ei bine, Tatiana, mai ai ceva de zis?!

3 comentarii:

Tatiana Tf spunea...

Am de zis : keep on... keep going !!!

Tatiana Tf spunea...

Am de zis: Keep on... Keep going :)

saboTHOR spunea...

Doamne ce m-ai virusat cu melodia asta ....