joi, 12 iulie 2007

Bariere



" Nu intamplator (...) m-am gandit deseori ca am trait cu piciorul pe frana (ce pacat ca n-am derapat (!), prea defensiv, prea precaut si ca, din aceasta cauza, am in urma mea o existenta cu prea multe febre false. Toata viata m-am aparat, m-am ferit, am pus intre mine si ceilalti o bariera, am stat la panda. Nu m-am daruit in intregime, mi-am pastrat cai de retragere, mi-am protejat singuratatea, am fost si chiar mai rau decat atat, incarcerat in mine insumi, incat am preferat de multe ori sa-mi dramuiesc pasiunile decat sa nu le pot controla. Mi-a placut sa ma cred un si chiar am fost, dar am pus langa ca gardian, un . Probabil, aici s-a aflat sursa esecurilor mele. N-am putut fi un cerebral pur, nici nu mi-am lasat sensibilitatea neingradita." (Octavian Paler - "Desertul pentru totdeauna")

Niciun comentariu: