sâmbătă, 14 iulie 2007

Buna dimineata


Am cam terminat cu copy/paste-ul din vechiul blog...Nu am transferat chiar tot...unele articole apartineau unor momente de mai demult si nu mergeau copiate si aici.

Abia astept sa vina ziua de duminica dimineata. Plec in vacanta in Irlanda. :) Mi-am facut azi bagajele, am studiat site-urile de pe net cu scopul de a-mi face un itinerariu, de a sti cate ceva despre locurile pe care o sa le vizitez. Nu am mai iesit pana acum din tara, deci va fi o premiera...ar trebui sa iau o piatra in gura...dar cred ca o sa ma multumesc cu niste Orbit, ca are gust mai bun :P

Mai voiam sa scriu aici ceva...sa ma laud mai exact :P...am iesit pe locul 8 ca medie generala pe toti anii de facultate (adica din 117 de studenti de la mine din an). Felicitarile le-am primit deja, masa si dansul dupa licenta si examenul de rezidentiat, ca pana atunci nu imi arde de nimic.

Cu lucrarea de diploma stau binisor, e aproape gata, au mai ramas cateva retusuri dar le fac dupa ce o fi sa ma intorc in Romania.

Cam atat, ca iar ma prind zorile in fata calculatorului.

A! Uitasem...Buna dimineata!

2 comentarii:

Anonim spunea...

he he frumos.calatorie plina de peripetii--dintre cele mai frumoase;)

macsuta spunea...

Uite, te felicit si eu pentru ca ai iesit pe locul 8¡