luni, 20 august 2007

The Highlander, Kansas, Dust in the Wind

Ascultam in seara asta muzica. Nimic nou, avand in vedere ca ascult muzica 16 ore din 24, uneori si cand dorm. La un moment dat, in playlist a urmat una dintre melodiile mele preferate, pe care nu stiu de ce, dar nu am mai ascultat-o de foarte mult timp: Kansas - Dust in the Wind. In timp ce fredonam melodia, mi-am amintit cand am auzit-o pentru prima oara si m-am indragostit de ea. Mai tineti minte serialul "The Highlander" (tradus in romaneste "Nemuritorul") cu Adrian Paul, in rolul personajului Duncan MacLeod? In perioada in care se difuza pe micile ecrane eram la liceu si aveam ore dimineata. Serialul se difuza la miezul noptii parca, insa era in reluare la pranz. Numai bine pentru mine ca sa iau masa de pranz in fata televizorului, urmarind cu sufletul la gura aventurile "Nemuritorului'. Ei, si el, ca orice barbat tanar si frumos, desi era nemuritor, avea o iubita muritoare, Tessa. Intr-unul dintre episoade, din pacate, Tessa a fost ucisa. Dupa moartea ei, Nemuritorului i-a fost greu sa isi revina, pentru ca o iubea enorm. Am gasit pe youtube fragmentul din acel episod, in care, dupa moartea iubitei sale, Nemuritorul este coplesit de amintirile pe care le avea impreuna cu ea. Melodia de pe coloana sonora era chiar Dust in the Wind.

"Nothing lasts forever but the Earth and Sky..."




Kansas - Dust in The Wind

I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
Dust in the wind, all they are is dust in the wind
Same old song, just a drop of water in an endless sea
All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away, all your money won't another minute buy

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Un comentariu:

Alinutza spunea...

foarte frumos articolul..eram fana a filmului...scena aia imi placea la nebunie...care apare si in videoclip...