sâmbătă, 3 noiembrie 2007

La multi ani Jojo !!!



Ieri, pe 2 noiembrie, Jojolina mea a implinit 1 anisor. Am pozat-o cu coif pe cap, desi ii era cam frica de el si abia astepta sa i-l iau. Tort nu i-am facut caci nu e sanatos pentru ea sa manance dulciuri, insa i-a luat mama de la magazinul de animale niste "dulciuri" nou-aparute, din acelea special concepute pentru catei iar Jojo a fost tare incantata. Tot cartierul a aflat ca e ziua ei; la fel, vanzatoarele de la alimentara, de pe la magazinele din jur si floraresele. Jojo a mea e mare vedeta. E si normal, caci e frumoasa, jucausa si prietenoasa. Daca Cookie ar mai fi trait ar fi iubit-o tare mult :)


2 comentarii:

cartush spunea...

:)) Si eu am prieten tare scump care in curand o sa faca un an ... eu chiar ma gandeam sa-i fac un tortuletz din mancare pentru cutzulici si cadou o lesa noua!
Nu te intrista ... Cookie se bucura si o iubeste pe Jojo, chiar daca nu e langa voi!

Onutzza spunea...

Multumesc pentru frumoasele cuvinte. La multi ani si pentru cutzul tau, sa fie sanatos si sa te bucuri de el!