joi, 27 decembrie 2007

Felicitare

Am primit felicitare din partea Pedigree & Whiskas. L-am avut si pe Cookie inscris in programul lor, iar din luna mai si pe Jojo (a fost si ea inscrisa la un concurs de frumusete canina).


Acum ne-au trimis felicitare cu ocazia sarbatorilor. Motivul pentru care am scanat-o e ca este foarte frumos scrisa, iar pe spatele ei sunt date niste numere de telefon si numere de cont de la organizatia Salvati copiii pentru cei care vor sa ii ajute pe copiii defavorizati.



Un sms (la numarul 1731) costa doar 2 euro (indiferent de reteaua in care este numarul de telefon). Daca mai doreste cineva sa participe la acest program, sa dea un clic pe prima poza pentru numere sau sa intre pe site-ul organizatiei, caci sunt si acolo scrise. Eu nu am niciun castig din asta, nu mi-a cerut nimeni sa scriu acest articol, a fost initiativa mea, caci m-am gandit ca 2 euro/sms nu reprezinta o avere, insa adunati, se poate strange o suma importanta pentru acesti copiii necajiti care nu sunt cu nimic vinovati ca nu au o copilarie fericita.

Niciun comentariu: