miercuri, 30 aprilie 2008

Echivalente de varsta intre caine si om



S-a intamplat de mai multe ori sa ma contrazic cu diferite persoane legat de echivalentele de varsta intre caine si om. Iata care sunt acestea (preluat din carnetul de sanatate al catelusei mele, Jojo):


18 luni - 20 ani
20 luni - 21 ani
22 luni - 22 ani
2 ani - 24 ani
3 ani - 28 ani
4 ani - 32 ani
5 ani - 36 ani
6 ani - 40 ani
7 ani - 44 ani
8 ani - 48 ani
9 ani - 52 ani
10 ani - 56 ani
11 ani - 60 ani
12 ani - 64 ani
13 ani - 68 ani
14 ani - 72 ani
15 ani - 76 ani
16 ani - 84 ani
19 ani - 92 ani
20 ani - 100 ani

6 comentarii:

Laura spunea...

salut

am gasit un comentariu pe care l-ai facut pe blog-ul lui fly, in care spuneai ca ai varianta pdf a cartii 'the secret', in care te ofereai sa i-o trimiti

iti scriu ca sa te rog sa mi-o trimiti si mie (la love_adia at yahoo dot com)

multumesc.. anticipat.. :)

Anonim spunea...

Ce frumoasa este Jojo...!!!!

mOntecOre spunea...

on topic: eu stiam ca la fiecare an al nostru ar fi 7 sapte de-ai lor, ce scrii tu aici poate fi posibil si ar insemna ca babutza mea are 52 de ani:D

off topic: cand am vazut si postul asta am avut un feeling ca esti capricorn (same here, Oana/capricorn)

Onutzza spunea...

Multumesc pentru vizita pe blog, Oana :).
In ce priveste varstele catelusilor, ce am scris in articol e preluat din carnetul de sanatate al lui Jojo, catelusa mea, iar carnetul e de la Pedigree. Mint ei, mint si eu.
In ce priveste zodia, noi Capricornii avem cateva caracteristici comune zodiei; poate din tipul/stilul de articole pe care/in care le scriu ti s-a transmis acest feeling cum ca am fi aceeasi zodie...cert e ca ai ghicit :)

Anonim spunea...

Frumos catelus.
Daca un caine are mai mult de 20? este sigur ca moare la 20 de ani? Deoarece eu am avut un caine de vreo 25, dar o cam luase razna .. :D

Onutzza spunea...

Crazy Man, nimic nu e sigur :)