sâmbătă, 4 aprilie 2009

Vata de zahar roz

Imi place foarte mult sa merg in parcurile de distractii. N-am mai fost de o vesnicie, insa pe vremea cand mergeam (mai frecvent in vacantele de vara), preferatele mele erau masinutele. Reuseam sa-i evit pe cei care intentionau sa intre in coliziune cu masinuta mea, sau, la randul meu, ma prefaceam ca vreau sa ii tamponez pe altii si eram tare multumita cand ii fentam. Apropo de asta, desi am picat acum cateva luni examenul pentru obtinerea permisului auto, tot mi-a placut mult de tot sa conduc. Motivul pentru care nu am luat n-a tinut de tehnica mea de condus (care era una foarte buna) ci de neatentie (deh, sa nu va duceti obositi la examenul auto).

Nu m-am dat niciodata in "ciocan", insa nici nu am curiozitatea. Ce are iz de sport extrem apreciez si admir, insa nu ma tenteaza defel. Nici in "caracatite" nu imi place, pentru ca exista riscul ca alimentele consumate de mine in dimineata respectiva sa se regaseasca ulterior, in forma partial digerata, pe hainele celorlaltor persoane din jurul meu.

Cand eram mica paralizam de frica de fiecare data cand ma plimbam cu Trenuletul groazei si imi sareau toate scheletele acelea de jucarie drept in fata. (Sa zicem ca ulterior, in facultate, mi-a trecut de tot frica de schelete, pe masura ce am intrat ceva mai frecvent in contact cu componentele lor :) )

In parcurile de distractii una dintre marile mele placeri era sa imi cumpar vata de zahar ars. Ziua de astazi, desi a fost extrem de obositoare, s-a finalizat cu o plimbare in Cismigiu, loc unde am savurat o minunata si mare vata de zahar ars roz.

Am si eu o curiozitate: de ce multe parcuri de distractii se numesc Luna Park?

Niciun comentariu: