luni, 15 iunie 2009

Hara - Ploua stele


O melodie frumoasa si romantica, ce se pare ca a fost compusa de solistul trupei Hara, pentru fetita lui.

Hara -Ploua Stele

Stiam sa ma feresc de tine,
Stiai sa ma-ntalnesti.
Stiam sa ascund comori in mine,
Stiai sa le gasesti.
Visam sa vad minunea lumii,
Visam la ochii tai.
Si mi-ai facut din vise aripi
Si-am zburat la ei.

Noaptea, departe, ploua stele, numai pentru noi doi
Noaptea, departe, ploua stele, numai pentru noi doi.

Stii cum sa vorbesti cu Luna
Departe de Pamant.
Tu stii sa-mi spui ce e iubirea
Fara vreun cuvant.
Si de-ar fi sa pleci,
Daca-ar fi sa pleci si sa mor de dorul tau
N-ar mai fi stele noaptea.

Noaptea, departe, ploua stele, numai pentru noi doi
Noaptea, departe, ploua stele, numai pentru noi doi.

Mi-ai pus in cale doua stele
Sa nu ma ratacesc
O viata am sa privesc la ele
Sï n-am sa ma opresc.

Niciun comentariu: