sâmbătă, 19 septembrie 2009

Rollin'...rollin'

Mi-am luat role. Am mai patinat acum multi ani, deci stiam cat de cat, iar in copilarie stiam sa merg foarte bine pe patine cu rotile (din acelea clasice, cu patru roti). Spre rusinea mea, n-am reusit niciodata sa ma tin de planul de jogging sau de gimnastica, dar simt totusi nevoia sa fac miscare. Rolele sunt perfecte, caci fac sport fara sa simt ca ma obosesc. De curand mi-am cumparat si aparatori (genunchiere, cotiere), asa ca daca o sa vedeti prin parc ceva ce seamana a caricatura de Terminator cu echilibru cam instabil si care nu se descurca bine cu franatul, aceea sunt eu. :D
Un lucru bun e ca pana acum nu am cazut, dar nici nu m-am aventurat sa patinez cu viteza sau sa fac cine stie ce figuri artistice. Ma mai uit la copilasii care imi dau clasa, dar mai vad si adultii, mult mai in varsta decat mine care merg mai prost ca mine si ma simt atunci si eu fericita ca ma pricep bine decat ei. :D

6 comentarii:

Cami spunea...

Herastrau :D bun pentru role ;) Mie totusi mi-e lene sa ies cu rolele, dar nu mi-e lene sa fac gimnastica in casa. Suntem fix pe dos :))

cicimama spunea...

Mai , gargaritza , cati ani spuneai ca ai ?... In uniforma si ... in curtea scolii cu tine , ca ghiozdanel vad ca ai ...(ha ha ha)

cartush spunea...

Sa le stapanesti sanatoasa!
Inveti tu repejor sa mergi cu ele,dar "fura" cateva secrete de la copilasi!

Te pup! :)

Catalin spunea...

Ai facut o investitie buna. :)
Ma gandeam la fitele cu Wii-ul din ultimul an (si ceva). Oamenii dau 300+ $ ptr ceva "fun si fit", dar se satura de Wii dupa cateva saptamani. Tu ai fost mai inspirata.
Poza e facuta acum 2 duminici?

Onutzza spunea...

@ Cami: m-am nimerit intamplator in Herastrau. Intentia mea era sa mai exersez prin alt parc, nu chiar asa populat ca Herastraul, pana sa ma incumet sa apar acolo, avand in vedere lipsa de experienta in patinat cu rolele. :)

@ Mama: varsta si greutatea nu se spun :P

@ Caty: Da, trebuie sa le studiez metodele de franare...;))

@ Catalin: Wii e misto, mi-ar placea si mie, dar cred ca m-as juca tot asa, ocazional.
Poza e de cand ne-am intalnit la spectacolul tau din parc, da.

scrib spunea...

la fel de frumoasa si pe role ;)