joi, 31 decembrie 2009

Iulia Gusatu - Vremea

Iulia Gusatu este o tanara de 27 de ani din Galati, cu o voce calda si linistitoare ca susurul unei ape curgatoare. Nu stiu daca mai canta acum, dar timp de mai multi ani a fost o prezenta nelipsita de la festivalurile de muzica folk din tara. Eu nu am avut ocazia sa o ascult live, ci doar in inregistrari, insa i-am descoperit muzica prin intermediul fratelui meu, care o cunoaste.
Iulia Gusatu transmite prin cantecele sale emotie, sensibilitate, liniste. Glasul ei suna clar si curat, fiind acompaniat de acordurile chitarei. Melodia de mai jos ii apartine iar versurile sunt dupa poezia "Vremea" de Ion Pillat.




Vremea

Ion Pillat

Am oprit in lunca apa curgatoare
La un scoc de moara printre verzi arini;
Am oprit pe ape lin-tremuratoare
Zilele de vara, razele de soare,
Noptile senine, stelele si luna
Pentru totdeauna
Vremea care curge n-am putut s-o tin.
Am inchis in palma pui de randunele,
Le-am simtit bataia inimii in chin;
Am oprit in brate dragostele mele…
Pasare de-o toamna, dragoste cu jele,
Le-am cules ca frunza moarta cand da bruma
Pentru totdeauna
Vremea care zboara n-am putut s-o tin.
Am pastrat in suflet ganduri, vorbe, glume,
Zambetul ce iarta, plansetul hain;
Am pastrat in minte fete fara nume
Intalnite-n cale si pierdute-n lume,
Le-am in mine una cate una
Pentru totdeauna
Vremea, vremea insa, n-am putut s-o tin

Niciun comentariu: