joi, 11 martie 2010

Romania is my country

Timp de aproape o luna si jumatate nu mi-a mers conexiunea la internet. Firma la care eram abonata (Airbites) a fost preluata de o firma mai mare (RDS). Mi s-a spus ca pentru o perioada s-ar putea sa fie ceva probleme pana se reface infrastructura cu echipamentele noului furnizor si e posibil sa mai "faca figuri" internetul. Mi-am facut contract cu noua firma si am asteptat, cum era normal, sa si beneficiez de serviciile oferite. Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, asa ca internetul meu nu a functionat. Am facut repetate sesizari telefonice, ba chiar am mers si in audienta in doua randuri la biroul de reclamatii...nimic. De la inceput, de fiecare data cand am sunat, am tot rugat sa vina cineva sa verifice echipamentul din imobilul in care locuiesc, dar n-a venit nimeni. Mereu mi s-a servit replica: "se lucreaza in zona, mai dureaza, dati-ne un numar de telefon la care sa va contactam".

Saptamana trecuta am intalnit in apropiere de casa mea doi domni, angajati ai firmei de internet, care venisera in zona cu scopul sa rezolve alte reclamatii. Dupa o luna si o saptamana, eu tot nu figuram pe lista lor de verificari! Au fost amabili si au venit macar sa vada despre ce era vorba si au identificat si problema. Cineva, din exces de zel, sau din neatentie, pusese cablul meu de internet in cutia altei firme. Solutia era o extensie de cablu si conectarea lui in cutia firmei la care eram abonata si care se afla cu un etaj mai sus. Vecinii mei de la etajul superior beneficiau de net.
N-au putut sa imi rezolve problema pentru ca seful le-a interzis sa se ocupe si de altceva decat de ce aveau listat pentru ziua respectiva. Mi-au promis in schimb ca vor anunta si dumnealor sa vina cineva sa verifice.

Si a mai trecut o saptamana si n-a venit nimeni. Intre timp am sunat si am facut o noua (oare a cata o fi fost?!) sesizare. Mi-am spus iarasi povestea vietii si am adaugat si elementul nou: istoria cu acel cablu care trebuia extins. Am fost luata peste picior de domnisoara de la telefon careia cand i-am zis ca ar fi stupid sa reziliez contractul pentru o simpla extensie de cablu mi-a zis ca va fi alegerea mea daca voi face acest lucru si mi s-a spus (oare a cata oara?!) ca se lucreaza in zona si ca mai inainteaza o cerere de urgentare. Yeah, right. S-a tot "urgentat" timp de o luna jumate si degeaba. Mi-a cerut iar un numar de telefon la care sa fiu gasita, bla bla, vechea poveste.
Mai aveam doua solutii. Una era sa rog un prieten care intamplator lucreaza la RDS, dar in alt oras, sa se intereseze macar in ce stadiu se aflau lucrarile si daca aveam sa mai astept o saptamana, o luna sau mai multe pana aveam sa beneficiez si eu de serviciile de internet.
Cea de-a doua solutie era sa merg iarasi in audienta si sa spun iarasi cuiva, dispus cat de cat sa ma asculte, problema mea si sa incerc sa ma interesez si personal de ce toate reclamatiile mele fusesera in van si ce ar mai fi trebuit sa fac pentru a aparea si eu pe o lista "magica" de rezolvare a sesizarilor.

Si surprize, surprize, azi, in sfarsit a venit cineva. Si a verificat. Si a facut extensie de cablu iar acum beneficiez de net. Si era sa reziliez contractul pentru doar atat. Asta mi-a demonstrat ca toate sesizarile mele de pana acum nu au fost luate in considerare, din moment ce nu a venit nimeni sa verifice echipamentele. Si daca nu ii intalneam pe acei doi domni amabili care au incercat sa ma ajute si sa vada despre ce era vorba ar mai fi trecut o luna fara sa am acces la internet. Si daca nu intervenea si prietenul care sa se intereseze de solutionarea problemei mele, mi se servea in continuare replica "se lucreaza in zona, mai dureaza, dati-ne un numar de telefon la care sa va contactam".

Concluzia: nervi, bani cheltuiti (pentru ca in toata aceasta perioada am utilizat internetul de pe telefonul mobil) si bataie de joc fata de mine ca si client. Si totul pentru un cablu care trebuia alungit si pus in cutia de la etaj. Ironic.



3 comentarii:

Allesssia spunea...

Cand vine vorba de RDS parca fac imediat urticarie. Neseriozitatea- cred ca asta au ei in fisa de post.

E bine totusi ca intr-un final s-a terminat cu bine povestea...
Welcome back between us.

Onutzza spunea...

Thanks :D

Cami spunea...

Exact asa a patit si o buna prietena de-a mea. Dar am inteles unde era problema, intrucat devenisem foarte intrigata de faptul ca-si bat in asa hal joc de ea. Eu sunt abonata RDS de ani buni si de fiecare data cand am avut o problema (si s-a intamplat de vreo 5 ori sau mai mult) echipa lor era la mine la usa a doua zi dimineata. Problema e ca trebuie sa te faci cu adevarat auzita si sa nu le accepti scuzele. Ceva de genu, "auzi tanti, daca nu-mi rezolvi problema maine vin la tine si te dau de toti peretii, mie nu-mi arde de glume aici, ca eu nu platesc net ca sa ma uit pe geam". :) Guess i'm a bigger bitch than most people :)) Dar hey, macar nu am probleme cu netul :D
Daca ti se mai intampla ia atitudine, nu le accepta rahaturile si te vor ajuta, asa cum ar trebui sa faca de la bun inceput de fapt.