sâmbătă, 2 iunie 2012

Alter ego

De ceva vreme circula in blogosfera o leapsa faina despre ce roluri ne-ar placea sa interpretam daca ar fi sa jucam intr-un film. Am intalnit-o la Cami, apoi la alti bloggeri, apoi si la Bogdan. Si pentru ca mi-a placut, am preluat-o si eu.

Iata alegerile mele:

1. Personajul Grace Mulligan din Dogville, interpretat de Nicole Kidman. Nicole Kidman este actrita mea preferata, iar rolul Grace mi se pare magistral jucat, desi filmul e bizar.

2. Sophie Kowalski din Jeux d'enfants, interpretat de Marion Cotillard, unul dintre filmele mele de suflet, desi nu-mi place ca se termina prost.

3. Cu toate ca nu m-am omorat prea tare dupa film, dar mi-a placut personajul si rolul jucat si ma regasesc partial in el, Amelie Poulain, rolul lui Audrey Tatou din filmul Fabulosul destin al lui Amelie Poulain.

4. Veronica Franco din Frumoasa venetiana - rolul lui Catherine McCormak, actrita despre care nu stiu nimic, dar de care mi-a placut mult cum a redat personajul. E tot unul dintre filmele pe care le-as revedea si e un rol pe care mi-ar placea sa il joc presupunand ca as avea posibilitatea.

5. Eliza Doolittle interpretata in My Fair Lady de Audrey Hepburn, unul dintre cele mai dificil de interpretat roluri, dar, vai, cat de frumos!


Si deocamdata cam atata, asa la o listare rapida. Iar pentru motivele alegerilor mele, o voi cita pe Cami, care a spus sintetic exact ceea ce gandesc si eu: Probabil că ne alegem roluri care ni se potrivesc, pe care ne-am dori să le putem juca și în viața de zi cu zi, dar ne este teamă de consecințe sau conjunctura nu ne-ar avantaja, sau poate sunt roluri care ne aduc aminte de anumite momente din viața după care suntem nostalgici uneori… 
As mai avea de adaugat faptul ca sunt si roluri pe care le-am alege pentru ca ne plac scenariile respective, dar este improbabil sa avem parte de ele in realitate, si atunci filmul ar fi un surogat pentru a trai o poveste.
M-ar bucura ca cei ce ma citesc sa imi spuna la randul lor pe cine si-ar dori sa joace. Iar cei cu bloguri sa preia leapsa. Sunt curioasa pe cine ati alege.

5 comentarii:

George B. spunea...

Interesant subiect. Nu stiu de ce eu m-am regăsit totuşi în personaje mai triste. Dacă ar fi să aleg repede, acum, un personaj de film, l-aş alege pe Danny Boodmann T.D. Lemon Nineteen Hundred "1900" din The Legend of 1900 sau pe Dominic Matei din Youth Without Youth (ecranizarea nuvelei lui Mircea Eliade, Tinereţe fără tinereţe). În ambele cazuri rolurile le joacă acelaş actor, Tim Roth din pură coincidenţă.

Onutzza spunea...

Cine a zis ca trebuie sa alegi repede? Take your time si iti vor veni mai multe idei, poate si de personaje mai vesele :)

Gabriela Cimpoca spunea...

Eu o iubesc pe Meryl Streep! Si as juca toate rolurile pe care le-a jucat ea, fara sa stau pe ganduri. Deci as vrea sa fiu toate personajele ei! :)

Onutzza spunea...

Meryl Streep e o actrita exceptionala. Si a jucat roluri variate si interesante. Si mie imi place de ea.

Cami spunea...

My Fair Lady :X oo da, uite in asta as vrea si eu :D dar as vrea in multe :))