miercuri, 18 iulie 2007

Castle Leslie

Ieri am fost la plimbare cu masina in Glaslough, un orasel aflat la 20 de minute de Monaghan cu scopul de a vedea castelul Leslie aflat in apropiere. Domeniul are o suprafata de ~ 1000 acri, cu padure si lac. Situat la 2 ore de Dublin, acest castel apartine familiei Leslie de mai bine de 300 de ani (mai precis de pe la 1660). Se pare ca nu s-a modificat cine stie ce pe acolo de cand a fost construit castelul. A fost construit in stil Victorian iar in interior totul e exact cum a fost initial. Ceea ce a adus in plus secolul XX au fost apa calda si caldura. In rest, nu exista telefon, tv sau ceasuri. Exista mobila originala, cartile si portretele familiei. Familia locuieste in aripa servitorilor astfel incat castelul sa poata fi inchiriat. Printre musafiri s-au numarat: Printul Pierre de Monaco, Ducele si Ducesa de Connaught (fiul reginei Victoria), Regele si Regina Suediei, familia Churchill (Winston Churchill era var primar cu cei din familia Leslie), Mick Jagger. Tot aici s-a casatorit Paul McCartney cu Heather Mills, ultima lui sotie.
Din pacate nu am putut vizita castelul, ci doar imprejurimile lui, deoarece nu se viziteaza, ci doar se inchiriaza. Detaliile pe care le-am prezentat le-am aflat si eu de pe internet. Peisaje frumoase, mult verde, natura salbatica prin unele locuri, pajisti intinse pe care se face echitatie, lac si paduri...Castelul Leslie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dar tu chiar scrii aici la blog, nu gluma ;)

macsuta spunea...

Si eu deabia acum citesc! Intensiv! :-)