sâmbătă, 21 iulie 2007

Destination Calabria

Aseara am iesit in oras. Am avut ocazia sa vad cum se distreaza irlandezii la sfarsitul unei saptamani. Cand vine weekendul, intra de pe la 9 seara in bar. Pana pe la 12 noaptea beau de sting. Si fete si baieti. Eu voiam sa imi iau un Pepsi, caci nu prea beau alcool, dar mi s-a spus ca ar rade ceilalti de mine daca fac asta, si atunci am servit o bere (desi nu am putut sa o beau pe toata). In bar, lume multa, atmosfera vesela, placuta, tineri (unii mai treji altii mai beti). Cu toate ca beau mult, nu sunt agresivi defel, ba dimpotriva. M-a frapat insa usurinta cu care se agata unii pe altii. Aici nu conteaza daca esti cu prietenul/sotul langa tine, ca vin sa te agate. Nu conteaza daca esti cu prietena/sotia langa tine, ca vin sa te agate. Pe cat de rezervati sunt in timpul saptamanii, in bar sunt oameni foarte prietenosi. Probabil ca aici socializeaza cel mai mult si se cunosc intre ei. De asemenea, am vazut multe femei trecute bine de o varsta, aratau tinere ce e drept, dar nu mai erau, femei casatorite care isi lasau barbatii acasa si veneau sa se distreze in bar sau discoteca. Daca mai si agatau nu era o problema.

Discotecile se deschid pe la 11.30 pm-12 am pana la 2.30 am. Ne-am dus si noi pe la 12 jumate in discoteca. Intrarea e 10 Euro, fara bautura inclusa (cum e la noi, spre exemplu). Mi-a placut clubul. Imita un forum roman, era pe vreo 3 etaje, foarte dichisit. Am vazut in Romania si cluburi mai de figuri, dar si acesta arata foarte bine.

Incet incet, lumea din bar venea in discoteca si continua sa bea dar si sa danseze. Muzica era frumoasa, dar melodiile destul de vechi, comparativ cu ce se asculta la noi. Cea mai noua melodie pe care au pus-o a fost Destination Calabria a lui Alex Gaudino ft. Crystal Waters. A...gresesc...a mai fost si Rihanna cu Umbrella. Comparativ cu noi sunt oameni mai simpli, care cand ies, chiar se distreaza. La noi am avut ocazia sa vad foarte multe aere, opulenta, figuri, lume care merge in discoteca/club numai ca sa fie vazuta si nu neaparat ca sa se distreze.

Nu prea am vazut fete slabe pe aici. Aproape toate au rotunjimi, unele se revarsa peste blugi, curele. Din cate am inteles, in conceptia lor, daca o fata e prea slaba inseamna ca e cam bolnava. Se imbraca si ei frumos pentru iesit in oras, modern, insa parca nu la fel ca la noi. Vreau sa spun ca in Romania e o adevarata preocupare tinuta de club, atat pentru fete cat si pentru baieti.

La 2.30 am s-a oprit muzica. Noi credeam ca urmeaza altceva, dar ni s-a spus ca nu, asta a fost tot. Cand era petrecerea mai in toi atunci s-a oprit tot. Apoi mi-am dat seama ca poate era in toi pentru mine care bausem mai mult Pepsi (in club mi-am luat pana la urma Pepsi) decat pentru cei care deja bausera bine alcool de cateva ore. Ei erau deja obositi, unii abia mai vorbeau de beti ce erau. Pe strada circula Garda (asa se numeste aici Politia). Ma intreb daca au dat ceva amenzi pentru condus sub influenta alcoolului :)...

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

Sounds like fund over there :)) adica multa bere, fete "dezghetate" si mai ales buna dizpositie la greu si mai putine figuri, mult mai putine. Vreau si ioooooooo :)))

Codruttzz spunea...

*fun - vroiam sa zic :))

macsuta spunea...

Acu chiar urmeaza o intrebare grea: cand ai fost ultima oara intr-o discoteca? :-)

Onutzza spunea...

Am fost acum câteva luni :)