sâmbătă, 14 iulie 2007

Fericirea este o marcă înregistrată


Fericirea este o marcă înregistrată
Şi de n-ar fi, nu s-ar mai povesti

de Luna Tudor

Aşa mi-am spus şi eu,
poate nu e pentru oricine, trebuie să ai vreo câteva clase în plus
să ştii să citeşti printre rânduri
iar, când nu poţi, să te prefaci frumos.

Seara, deschid o carte şi încerc să adorm în rândurile unei alte vieţi
am multe răni dar am învăţat să le tratez cu sare,
aţi încercat vreodată?
e un remediu bun împotriva frigului, împotriva oraşului trist.
Cel mai bun remediu al zilei de azi.

În fiecare dimineaţă, fac din nou cunoştinţă cu mine
cine eşti?
am pretenţii să nu mă împiedic de nimeni
nici de ce zice Dalai Lama, ce ştia el, tot cugetând,
eu vreau să trăiesc parcă, măcar o zi din lună în lună.

Fericirea e o marcă înregistrată, vă spun,
cineva a dat un comunicat şi a îmbrăcat-o vulgar în cuvinte,
când o privire spune tot. Spune tot
şi îţi fură tot, n-are idee ce-i aia copyright
şi puţin îi pasă că fericirea e o marcă înregistrată
a altcuiva.

(www.poezie.ro)

Niciun comentariu: