vineri, 12 octombrie 2007

Browsing

Mi-am inscris mai demult blogul pe niste site-uri care alcatuiesc statistici luand in considerare mai multi parametri (numar de vizitatori, cel mai cautat cuvant, pagina de intrare pe site, pagina de iesire, etc). Conform acestor analize se pare ca lumea ajunge cel mai frecvent la mine pe blog in urma cautarii poeziei "Izvorul noptii" de Lucian Blaga, sau eventual a comentariului literar al acesteia. Apropo de asta, imi amintesc de un moment din clasa a XII-a, cand aveam de dus un referat la Astronomie. M-am straduit pentru acel referat caci voiam sa iasa ceva frumos. Era despre cometa Halley. Majoritatea colegilor mei insa nu s-au omorat prea tare si au luat mura-n gura de pe net, fara ca macar sa modifice un cuvant. Pentru primii de la catalog nu a fost problema, caci lasam referatele pe masa, domnul profesor nu statea sa le citeasca, avea nevoie doar sa aiba o justificare pentru note, dar deja de la al cincilea coleg care a adus lucrarea profesorul s-a prins ca toti au avut aceeasi sursa. Oricum, pana la finalul orei, mai bine de 15 colegi au adus lucrari identice, la virgula. Nu erau pe atunci asa multe site-uri de pe care sa ia referate de-a gata. Revenind la ideea de inceput, mi-ar placea sa cred ca toti cei care cauta comentarii ale poeziei Izvorul noptii pe internet, o fac pentru a avea o inspiratie, o sursa bibliografica suplimentara si nu pentru a copia ceea ce altcineva a realizat anterior.
Iata ce cauta lumea pe internet si ajunge la mine pe blog. Dati clic pe poza ca sa se mareasca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut, ai adresa unui astfel de site, care sa-mi spuna cine / cum ajunge la blogul meu?
Multumesc mult de tot!