miercuri, 24 octombrie 2007

Random




  1. Stiu sa vorbesc anagramat
  2. Imi place sa imi cumpar sosete colorate
  3. Imi place sa ma plimb pe malul marii la inceput si la sfarsit de sezon
  4. Mereu ma murdaresc pe maini dupa ce umplu cartusul de la imprimanta si cu toate acestea niciodata nu pun manusi
  5. Imi place mirosul cafelei, dar nu si gustul ei
  6. Ador sa stau la soare ore in sir
  7. Imi place sa ascult muzica cu volumul la maxim
  8. Imi place mirosul de iarba verde
  9. La fel, compotul de piersici si gutui
  10. Trandafirii portocalii
  11. Sa sortez si sa aranjez periodic cartile din bibilioteca
  12. Imi place sa merg in parcul de distractii si sa ma plimb cu masinutele (din acelea care se tamponeaza)
  13. Uneori, ca sa ma relaxez, mazgalesc figuri geometrice
  14. Imi fac ordine in camera inainte de a ma apuca de invatat
  15. Imi place sa ma uit la comedii si la thrilleruri
  16. Ma distrez mai bine cand vad un film impreuna cu cineva si comentez sau rad la diferite scene
  17. Imi place sa mananc inghetata de vanilie sau ciocolata
  18. Imi place vara.

Niciun comentariu: