luni, 1 octombrie 2007

Radio Antarctica


Acum cateva zile am primit de la Thor o aplicatie prin care ma pot conecta la diverse posturi de radio din toata lumea, posturi care emit si pe internet. Bineinteles ca eram curioasa sa aud ce se asculta prin alte parti ale lumii. Iata, asa am descoperit un post de radio care emite in Antarctica. Mi-au placut mult melodiile pe care le difuzau, melodii lente, chitara, relaxante, genul de muzica pe care pot sa o ascult si in timp ce invat sau citesc ceva interesant, fara ca sa ma deranjeze. Din pacate, se pare ca playlistul cuprinde destul de putine melodii, insa nu cred ca am stat vreodata sa le ascult chiar pe toate, si de aceea cred ca de fiecare data am auzit cantece noi. Pentru cine doreste sa descarce playlistul (se poate asculta cu winamp), dati un clic AICI.

Niciun comentariu: