vineri, 11 ianuarie 2008

Vank - Iubire cu imprumut


Vank - o trupa ale carei melodii le ascult cu placere de fiecare data.



I:
Un oras e viata mea
La orice pas ma pierd in ea
Cine are harta mea ?
Inima mi-e un hotel
Multe vin si pleaca din el
Aici e loc doar pentru doi
Cand ea va veni vom deveni noi...
Si n-o sa mai privim inapoi...

Refren:
Nu mai vreau iubire cu imprumut
Asa am tot avut
Vreau o dragoste numai a mea
Cine poate sa-mi dea asa
Sa ma prinda si sa-mi dea fiori
Sa-mi dea aripi sa zbor pan' la nori

II:
Cu privirea in pamant
Mai respir din cand in cand
Cat de trist am fost si sunt
Timpul curge strop cu strop
De-as putea sa-i pun un dop
....nu pot...
Si mi-e c-o sa mor
Si n-am pe nimeni sa-i spun 'Mi-e dor!'.

Nu mai vreau iubire cu imprumut
Asa am tot avut
Vreau o dragoste numai a mea
Cine poate sa-mi dea
Refren:..
Vreau o dragoste numai a mea
Numai si numai a mea
Doar a mea...
Vreau o dragoste numai a mea...
Doar a mea...

Un comentariu:

Carina spunea...

Am o colega ce mai nou asculta doar Vank. parca nici cand erau de actualitate piesele astea nu le asculta atat. Dar ai dreptate, aproape fiecre piesa transmite un mesaj.