duminică, 6 aprilie 2008

Ilie Micolov - Dragoste la prima vedere


In aceasta dupa-amiaza am fost invitata la aniversarea unei bune si dragi prietene si am aflat cu uimire ca parintii ei s-au casatorit la 3 zile dupa ce s-au cunoscut (fara a se fi stiut de dinainte) si iata ca dupa 45 de ani de casnicie sunt tot impreuna si fericiti. Stiam de bunicii mei ca s-au casatorit la  2 saptamani de cand se cunoscusera, insa de nunta dupa 3 zile nu am mai auzit. Uite ca se poate. Sunt cupluri care au relatii de lunga durata, de 6, 7, 8, chiar 9 ani si se casatoresc si divorteaza dupa 1 an sau 2 (stiu cazuri). Pentru parintii prietenei mele, voi pune pe blog o melodie care mie imi place foarte tare: Dragoste la prima vedere, in interpretarea lui Ilie Micolov.


Pe cararea veche trec cateodata
Cu speranta vaga de a te-ntalni
Ne cunoastem parca de o viata-ntreaga
Neavand puterea de a ne vorbi
Din albastrul moale linistea se-aduna
Si prin diafanul de apus de iad
Ochii tai de aur, ochi de zana buna
Bland aprind in mine un ecou ciudat

Refren:
Dragoste la prima vedere
Cine-ar fi crezut
Ca iubesc cu-atata putere
Ca la inceput
Dragoste la prima vedere
Cine-ar fi crezut
Ca iubesc cu-atata putere
Ca la inceput

Vremea a fost tarzie
Intalnirea-n vreme
Si tarzie clipa de-a ne fi vazut
Pe cararea veche la rascruci de vanturi
Numai timpul stie ce e de facut
Amintirea vie mai traieste inca
As da ani din viata sa te regasesc
Ne cunoastem parca de o vesnicie
De o vesnicie parca te iubesc

Refren...

N-o sa afle nimeni, poate niciodata
Poate niciodata n-am sa te-ntalnesc
As da ani din viata sa te am alaturi
Sa-ti simt faptura, sa-ti spun: Te iubesc!
As da ani din viata sa te am alaturi
Sa-ti simt faptura, sa-ti spun: Te iubesc!

5 comentarii:

Cristiauckland spunea...

Sa-ti dea Dumnezeu sanatate.
Te rog trimite-mi si mie melodia sa o pot inregistra, ca aici la capat de lume nu am acces la site-uri romanesti.
Multumesc!

Anonim spunea...

Onitza, ce poza frumoasa si calda ai ales pentru randurile astea atat de emotionante !
Iti place ce nume mi-am ales? Iti mai aduci aminte ?

Anonim spunea...

@ cristiauckland: am trimis melodia pe email, sper ca ai primit-o

Madalina spunea...

este imposibila casatoria in 3 zile de cand s-au cunoscut pentru simplul fapt ca art. 29 alin. 1 din Legea nr. 119/1996 privind actele de stare civila zice: “Căsătoria se încheie în termen de 10 zile, în care se cuprind atît ziua cînd a fost facuta declaraţia de căsătorie (adica cererea care trebuie depusa la primarie), cît şi ziua în care se oficiaza căsătoria.” Pentru motive temeinice termenul poate fi redus, insa motiv temeinic pentru casatorie rapida nu este indragostirea :), ci ar putea fi iminenta nasterii partenerei, fapt care implica relatii mai indelungate ale partilor.

Onutzza spunea...

Au vreo 50 de ani de casnicie. Ma gandesc ca acum 50 de ani legea poate suna altfel. Daca era la fel, atunci se poate sa fi facut nunta mai devreme urmand sa oficializeze dupa.