miercuri, 17 decembrie 2008

Intamplari



In ultimele luni nu am mai postat prea multe texte pe blogul meu. Din pacate timpul nu mi-a permis, iar ca sa scriu ceva numai de dragul de a scrie, nu am facut-o si nu o voi face nici de acum incolo. Au fost frecvente articolele cu sugestii de melodii deoarece mie imi place foarte mult sa ascult muzica si tineam sa impartasesc cateva dintre preferintele mele muzicale din acele momente.

A doua jumatate a anului a fost foarte aglomerata pentru mine. A inceput cu alergatura dupa acte in scopul detasarii cu serviciul pentru cateva luni in orasul in care locuiesc parintii mei. Au fost nervi, timp pierdut si bani cheltuiti dar in final lucrurile s-au terminat cu bine. Tot in aceeasi perioada, in urma unei discutii cu o prietena, realizand ca specialitatea pe care eram nu era totusi ceea ce imi doream sa fac toata viata mea, m-am hotarat sa sustin din nou examenul de rezidentiat. A fost cumplit de greu sa reiau toata materia, sa o reinvat, sa ma axez pe detalii pe care nu le mai aveam proaspete in minte, sa o repet, sa lucrez, sa ma concentrez. Timpul de invatat a fost foarte scurt, dar am reusit sa scot un punctaj bun si sa aleg o specialitate pe care mi-o doream, alegere de care sunt foarte multumita, si anume medicina interna. Iata ca a venit si momentul angajarii, cu alergatura si iarasi muulte acte (m-am saturat de atata birocratie). Imediat dupa examenul de rezidentiat am inceput sa invat pentru scoala de soferi, sa contribui la niste articole medicale, precum si la o carte. Nu am avut clipa de odihna si nici inspiratie sa mai scriu pe blog. Am citit in schimb, in momentele mai libere, articolele scrise de altii pe blogurile lor, m-am relaxat si mi-am dat cu parerea.

Cam atat. Bine ca vin sarbatorile. O sa dorm.

Niciun comentariu: