duminică, 22 februarie 2009

Auto-interviu


Adica un fel de "eu intreb, eu raspund".

Am gasit leapsa pe blog la The Fly. O mai vazusem si la Andreea mai demult, dar din lipsa de timp, nu am preluat-o.

  1. SUNT Oana, a.k.a. Onutzza (numele de "scena"), adult conform varstei, copil in suflet, romantica, cerebrala, Capricorn.
  2. AS VREA sa invat sa cant la tobe, sa ma plimb in toata lumea, sa merg la un concert Robbie Williams sau Bon Jovi.
  3. PASTREZ ce consider ca imi este (sau mi-ar putea fi) de folos si nu ma prea indur sa renunt la carti.
  4. MI-AS DORI (asta e similar cu as vrea, dar in fine...) sa am o familie fericita (vorbesc de familia pe care o voi intemeia), iar pentru asta sa intalnesc persoana langa care sa-mi doresc sa imbatranesc.
  5. NU IMI PLACE sa ma uit la filme singura, sa ma plimb singura, sa fiu mintita, sa investesc incredere in cineva si sa ma dezamageasca.
  6. MA TEM de pasari si sa merg noaptea (singura) pe strada.
  7. AUD si ce vreau si ce nu vreau, mai putin atunci cand ma concentrez si reusesc sa ma izolez de tot ce se intampla in jur.
  8. IMI PARE RAU ca nu il mai am pe Cookie.
  9. IMI PLAC: muzica, filmele, oamenii, trandafirii portocalii, jocurile, povestile, cainii, primavara, marea, dansul, blogul meu, meseria mea, internetul, fotografiile, mirosul de cafea aburinda, sosetele colorate, discutiile inteligente, prajiturile si multe alte lucruri.
  10. NU SUNT o persoana superficiala sau care nu se tine de cuvant o data ce a promis ceva.
  11. CANT in fiecare zi, in casa.
  12. NICIODATA nu as face rau intentionat vreunui om sau animal.
  13. RAR mi se intampla sa ma plictisesc.
  14. PLANG rar, mai degraba cand acumulez mult stres si vreau sa ma descarc. Mai plang uneori, cand vad ceva ce ma impresioneaza foarte mult.
  15. SUNT CONFUZA atunci cand ratiunea imi zice un lucru iar sufletul altceva.
  16. AM NEVOIE in ceea ce fac de incurajarea celor a caror parere conteaza pentru mine.
  17. AR TREBUI sa am mai mult curaj si initiativa atunci cand imi place de vreun tip.
  18. AS PUTEA sa daram si muntii pentru cei dragi.

2 comentarii:

mOntecOre spunea...

citesc de ceva minute blogul tau, descrescator, e prima oara cand vin si mi-a placut ceva la el. Acum am descoperit.
Sunt Oana si sunt capricorn:)

dar observ ca esti in latura buna a zodiei

Onutzza spunea...

Buna Oana :D Daca iti place, atunci te mai astept.

Nu stiam ca sunt doua laturi ale zodiei. Eu credeam ca ne manifestam intr-un mod sau altul in functie de circumstante. O fi si chestie de ascendent, mai stii?