miercuri, 4 martie 2009

Yey!


Blogul meu face parte dintre cele 20 de bloguri ramase in competitia roblogfest la categoriile Blog personal si Blog de divertisment. Yey! Multumesc din suflet tuturor celor care m-au vizitat si si-au luat din timpul, de altfel pretios, pentru a isi face cont pe site si a imi acorda votul lor. Este pentru prima oara cand particip la un astfel de concurs si m-am inscris chiar in ultima zi, mai mult intr-o doara. Avand in vedere ca la cele doua categorii la care am participat mai erau sute de alte bloguri, nu ma asteptam sa ramana si al meu intre cele 20 de "finaliste", desi speram, caci altfel nu m-as fi inscris.

Daca va place cum ma pierd eu in detalii despre intamplarile fericite din viata mea, despre gandurile mele, despre situatiile cu care ma confrunt, despre muzica pe care o ascult, despre filmele pe care le vad, despre oamenii pe care ii intalnesc si pe care ii admir, despre cartile pe care le citesc, despre locurile prin care ma plimb, despre diversele aspecte ale vietii sau despre cum vad eu lumea prin ochii (si ochelarii) mei, astept sa ma vizitati si de acum incolo, iar pana pe data de 11 martie la orele 18 sa imi acordati votul dumneavoastra.

Niciun comentariu: