duminică, 12 aprilie 2009

Capitala verde, biciclete, flori si muzica

Scriam acum ceva vreme despre Monstrul cu Falci de fiare din pasajul de la Universitate, structura conceputa de studentii de la facultatea de Arhitectura, in cadrul proiectului Capitala creste verde. Acest proiect a inceput in 15 martie si dureaza pana in 15 aprilie si e un program ecologic pentru Bucuresti. Mai multe informatii aici.

Nu am fost ieri dimineata sa vad concursul pe biciclete ce s-a desfasurat in jurul Casei Poporului, insa am ajuns in Cismigiu la Targul de flori si in Piata Revolutiei, pe seara, la concertul Sistem & Friends. Inainte de concert i-am privit si admirat pe cei ce au pedalat timp de 12 ore continuu pe biciclete, gandindu-ma ca eu, in locul lor sa fi fost, dupa 30 de minute probabil ca as fi abandonat.


In imaginea de mai jos sunt si castigatorii:


Spectacolul de aseara a fost deschis de trupa Timba, o trupa de percutionisti de care nu auzisem, dar care mi-a placut mult.



Am mai scris eu mai demult despre cat de mult mi-ar placea sa stiu si eu percutie, astfel incat aseara pot spune ca am avut parte de niste momente tare placute pentru sufletul meu, ascultand toate trupele care au venit pe scena.

In continuare a urmat trupa Crash, trupa alcatuita din elevi de liceu, frumosi si talentati si care au venit cu ceva nou si deosebit. Mi-a placut mult si de ei, mai ales pentru ca au demonstrat, la fel ca si Sistem, ca percutie poti face cu orice ai la indemana. Iti trebuie doar putin talent si simt al ritmului.



Tinerele fete din ansamblul de dansuri populare Hora au dansat si ne-au incantat.


Momentul de dans a fost urmat de spectacolul oferit de trupa Prezent, tot o trupa formata din elevi de liceu, veniti tocmai de la Arad. Unul dintre membrii trupei a interpretat un solo excelent la tobe, insa din pacate memoria cardului meu la aparat era spre final si nu am reusit sa il inregistrez.



Pe langa variatia de instrumente de percutie cu care s-au prezentat pe scena, au venit cu o idee originala, adaptata oarecum la scopul proiectului si la tematica eco a concertului, si anume sa arunce publicului PET-uri umplute cu boabe de porumb, pentru a fi folosite in a sustine ritmul impus de instrumentele muzicale.

Ultima dintre trupele prezente pe scena a fost Sistem, una dintre cele mai iubite formatii de la noi. Zoli, Cici, Robi, Phlo, Claudiu si Andreea Crepcia, castigatoarea primei editii Megastar, actualmente vocea feminina a trupei Sistem, au demonstrat inca o data ca sunt profesionisti si ca fac totodata si muzica si show. Filmuletul de mai jos este cu melodia Let Me Try, cea cu care Sistem si Luminita Anghel au castigat locul 3 in 2005, la marea competitie Eurovision. Calitatea inregistrarii mele e cam parazitata din cauza sunetului si vibratiilor puternice, dar astea sunt performantele aparatului meu.




Ca si amuzament, voi mai adauga un filmulet de dinainte de inceperea concertului, cu un individ din categoria "dorm in sant da's fericit", care venise si el la spectacol si astepta, ca noi toti, sa apara pe scena trupele.

In final, concluzia e urmatoarea (desi mi se pare ca e trist pentru noi ca popor sa se ajunga sa se faca asemenea campanii pro-curatenie si ecologie): cuvintele magice sunt CURATENIE, RECICLARE, MISCARE, AER CURAT si SANATATE.

2 comentarii:

Anonim spunea...

MERSI MULT PT VIDEO! APRECIEZ CA EXISTA OAMENI CAR EGANDESC GREEN...credeam ca-s singuru:))

Onutzza spunea...

Ma bucur ca ti-a placut. Si mie mi-a placut interpretarea voastra.:)