marți, 26 mai 2009

Maine plec la Praga!

Dis-de-dimineata chiar. Mai precis voi fi in aeroport peste cateva ore. Sper sa apuc macar o ora de somn in noapte asta caci maine am o zi plina. Mi-am facut lista cu ce obiective turistice sa vizitez, cu istoricul lor, ore de vizitare, totul ca la carte. O sa fac poze, le voi pune pe blog si voi povesti despre acele locuri. Mai trebuie sa-mi fac bagajul dar ma misc in reluare la ora asta. Oricum, zice-se pe accuweather.com ca va fi cam racoare si ploaie...de parca mai conteaza asta...
Si mai zice lumea ca Praga e un oras superb.
Probabil ca o sa confirm, ca prea au fost multi care mi-au spus asta.

P.S. Si...la multi ani tata la implinirea celor 50 de ani! Ti-am mai zis si la telefon, dar stiu ca citesti pe aici si am zis ca te vei bucura sa gasesti urarea mea. Te pup cu drag si te iubesc!

3 comentarii:

Coliba pezevenchilor spunea...

Escapada fantastica iti doresc! Entuziasmul, aventura, cunoasterea si nobletea sa fie prezente in calendarul turistic pentru ca la intoarecere sa ne povestesti cu talc.Te pup!

Anonim spunea...

Sa te distrezi si sa vii cu poze :)

Onutzza spunea...

@ Allesssia: multumesc pentru urari. Le-am citit cand m-am intors pentru ca nu am avut acces la internet acolo. Au fost prezente si entuziasmul si aventura si cunoasterea si nobletea...le voi descrie intr-un articol ulterior, dar nu am avut timp sa o fac pana acum.

@ eeeeva: M-am distrat, am poze, o sa postez si pe blog o parte din ele.